Pojęcia występujące w regulaminie:
-
Sklep internetowy – wirtualny sklep prowadzony na witrynie (domena.pl), przez firmę , dostępny za pomocą sieci internet.
-
Właściciel/sprzedający - firma (NIP: ), z siedzibą przy ulicy w (34-400).
-
Użytkownik – osoba odwiedzająca sklep internetowy.
-
Klient/kupujący – osoba dokonująca zakupu towaru z asortymentu Właściciela, za pomocą sklepu internetowego.
§1
Postanowienia początkowe
-
Dokonanie zakupu wiąże się z automatyczną akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.
-
Niniejszy regulamin jest jedynym dokumentem, regulującym zasady sprzedaży, wysyłki oraz ewentualnego postępowania reklamacyjnego dotyczącego towarów nabytych w Sklepie. W przypadku braku jego postanowień dotyczących wynikłej sytuacji – zastosowanie mają wówczas przepisy kodeksu cywilnego.
-
Sklep używa plików plików cookies do poprawnej realizacji zamówień, prawidłowego wyświetlania opcji zakupów oraz zawartości koszyka, zapamiętywania danych formularzy, a także do celów statystycznych w anonimowy sposób, na co Użytkownik i/lub klient wyraża zgodę.
§2
Prawa i obowiązki Właściciela
-
Właściciel zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszego regulaminu – klient dokonujący kolejnych zakupów, jest zobowiązany do każdorazowego zapoznania się z aktualnym, tj. opublikowanym na stronach sklepu regulaminem.
-
Właściciel zastrzega sobie prawo do czasowego lub stałego zawieszenia prowadzonej działalności. W przypadku takiej sytuacji – ma jednak obowiązek zrealizować opłacone zamówienia, lub zwrócić wpłacone przez klienta środki pieniężne.
-
Właściciel zastrzega sobie prawo do dokonywania modyfikacji oferty sklepu internetowego, a w szczególności do modyfikacji listy oferowanych produktów oraz ich cen. Za wiążącą uznaje się ofertę, aktualną w chwili dokonania zakupu.
-
Właściciel zastrzega sobie prawo do przechowywania oraz przetwarzania danych osobowych zarejestrowanych użytkowników oraz klientów, zgodnie z obowiązującym prawem. Dane te będą przetwarzane wyłącznie do celów księgowości.
-
Właściciel zastrzega sobie prawo do przyznawania klientom oraz użytkownikom sklepu internetowego rabatów indywidualnych i grupowych o dowolnej wysokości.
-
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub niemożność w realizacji zamówienia, które to opóźnienia lub niemożność będą spowodowane działaniem producentów osób trzecich oraz zdarzeń losowych i sił wyższych.
-
Ze względu na działalność handlową prowadzoną przez właściciela równolegle drogą tradycyjną, podane w sklepie internetowym stany magazynowe mogą nieznacznie odbiegać od stanów rzeczywistych.
-
Właściciel zobowiązuje się dostarczyć klientowi towar wolny od wad i uszkodzeń.
§3
Zamówienia
-
Za zamówienie ważne uważa się wyrażenie przez użytkownika woli nabycia oferowanego towaru, którą Użytkownik wyraża poprzez wybranie z listy określonego towaru i potwierdzenie zamówienia w sklepie internetowym, lub zamówienie złożone drogą mailową lub telefoniczną. Właściciel zastrzega sobie również prawo do dokumentacji zamówień składanych drogą telefoniczną, poprzez ich nagrywanie.
-
Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od zakupu w terminie 14 dni od daty jego dokonania, bez podania przyczyny. Aby dokonać takiego odstąpienia, należy drogą mailową lub listowną powiadomić właściciela o odstąpieniu od zakupu oraz odesłać na jego adres produkt wolny od wad, zniszczeń, śladów użytkowania, w stanie w jakim został on dostarczony Klientowi. W przypadku takiego zwrotu Klient jest zobowiązany pokryć koszty przesyłki zwrotnej, a także zostanie obciążony dodatkowo kosztami poniesionymi przez Właściciela, w wysokości 50zł (opłaty związane z realizacją zlecenia oraz pakowaniem i przygotowaniem produktu do wysyłki), a także kosztami wysyłki zakupionego towaru do Klienta.
-
Ceną wiążącą zarówno dla właściciela, jak i klienta – jest cena towaru podana przy każdym z towarów w złotych polskich (PLN), w chwili składania zamówienia. Dlatego też wahania ceny po złożeniu zamówienia nie będą miały wpływu na wysokość faktury. Ceny podane w innych walutach mają jedynie charakter orientacyjny.
-
Właściciel każde zamówienie rozpatruje indywidualnie w terminie do 96 godzin. Czas ten może się wydłużyć w przypadku błędnego wypełnienia elektronicznego formularza zamówienia.
-
Właściciel ma prawo odmówić przyjęcia złożonego zamówienia bez podawania przyczyny, jednak zobowiązuje się o tym fakcie powiadomić zamawiającego.
-
Za zamówiony towar klient może zapłacić przelewem (przedpłata) lub podczas odbioru towaru (przesyłka za pobraniem). O kosztach i metodach wysyłki klient jest informowany w trakcie składania zamówienia.
-
Ewentualne braki w dostarczonym towarze należy stwierdzić wyłącznie w obecności pracownika firmy kurierskiej, który niezgodność towaru z zamówieniem powinien potwierdzić swoim podpisem na sporządzonym protokole braków i/lub niezgodności w dostawie. Zgłoszenia braków lub uszkodzeń w dostawie stwierdzone w inny sposób nie będą uznawane.
§4
Wymiana i zwroty
-
Właściciel wymienia/przyjmuje zwroty jedynie towaru nie noszącego śladów użytkowania, czystego i zapakowanego w oryginalne opakowanie.
-
Wszelkie koszty wymiany towaru i/lub jego zwrotu pokrywa klient. Wymiany i zwroty wysłane na adres Właściciela jako przesyłki pobraniowe nie będą uwzględniane.
-
Klient zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć wymieniany/zwracany towar na czas transportu.
-
Do zwracanego/wymienianego towaru powinien zostać dołączony oryginał dowodu zakupu (faktura VAT lub paragon) oraz informacja o zwrocie/powodzie wymiany towaru. W przypadku towaru zwracanego – kupujący powinien także podać konto bankowe na które ma być dokonany zwrot wartości towaru, pomniejszony o koszty jego zwrotu.
-
Zwroty oraz wymiany należy wysyłać na adres podany w dziale kontakt/dane.
-
Towar zwracany/wymieniany w wyniku niezgodności wysłanego towaru ze złożonym zamówieniem jest wymieniany/zwracany na koszt sprzedającego.
§5
Reklamacje
-
Reklamacji nie podlega towar uszkodzony mechanicznie, uszkodzony w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, zabrudzony, lub zniszczony w wyniku naturalnego zużycia. Właściciel uwzględnia jedynie reklamacje tego towaru, który posiada wady fabryczne i/lub produkcyjne.
-
Towar wysyłany do sprzedającego w ramach reklamacji powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki. Reklamujący powinien do niego dołączyć opis przyczyn reklamacji, kopię dowodu zakupu oraz ewentualną kartę gwarancyjną. W przeciwnym razie, podobnie jak i w przypadku stwierdzenia braku opisanych wad – towar zostaje odesłany na koszt kupującego.
-
Reklamacje wysyłane w paczkach pobraniowych na adres sprzedającego nie będą uwzględniane, a paczki takie – nie będą odbierane. Kupujący powinien wysłać paczkę na własny koszt. W przypadku uwzględnienia reklamacji – koszt ten zostanie pokryty przez sprzedającego.
-
Zarówno klient, jak i Sprzedający zdają sobie sprawę z istnienia możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w związku z powyższym w sytuacji spornej – zobowiązują się z nich korzystać w pierwszej kolejności.
-
W przypadku uznania reklamacji, reklamowany towar zostaje wymieniony na nowy, lub kupującemu zostaje zwrócony koszt zakupu towaru. W przypadku wad fabrycznych nieuniemożliwiających użytkowania kupionego towaru – możliwe jest przyznanie kupującemu rabatu na zakupiony towar (bon rabatowy do wykorzystania podczas kolejnych zakupów lub zwrot części wartości reklamowanego towaru). Wybór rozwiązania postępowania reklamacyjnego należy do Właściciela sklepu internetowego.