Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, każdy z naszych klientów, będący konsumentem, może w terminie 14 dni od daty zakupu zwrócić zakupiony towar, bez podawania przyczyny odstąpienia od umowy. Jeśli klient zdecyduje się na taki krok, powinien:
- pobrać, wypełnić i wysłać na adres MB Trade sp. z o.o. formularz odstąpienia od umowy [pobierz formularz],
- odesłać zakupiony produkt na adres MB Trade sp. z o.o.
Koszty ponoszone przez klienta
W przypadku, gdy klient będący konsumentem zdecyduje się na zwrot towaru, zobowiązany jest pokryć następujące koszty:
- koszt wysyłki zakupionego produktu ze sklepu MB Trade sp. z o.o. do zamawiającego,
- koszt przesyłki kurierskiej, którą klient zwraca zamówiony towar,
- koszt obsługi zlecenia i pakowania, w wysokości 10zł.
Jak dokonać zwrotu
Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówionego przedmiotu, musisz pamiętać, że:
- zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania (zarysowań, ubytków, otarć, etc),
- zwracany towar nie może posiadać żadnych zabrudzeń,
- zwracany towar powinien posiadać oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.
Jeśli te warunki są spełnione, produkt należy wysłać na adres sklepu, w przesyłce zabezpieczającej go przed uszkodzeniami w trakcie transportu, na własny koszt (nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych w paczkach za pobraniem). W przypadku gdy dotrze do nas nieuszkodzony, zwrócimy Ci całość kwoty jaką zapłaciłeś za zamówienie, pomniejszoną o wszystkie koszty o jakich była mowa powyżej.